loading...
بهترین پرتال تفریحی
تاکیونگ بازدید : 664 دوشنبه 24 اسفند 1388 نظرات (1)


 

با یاد سرخی گونه هات...

 

 

درخشـش چشمات. ..

 

 

 


سوزاننـدگی لبـهات...

 

 

 

 

داغــی عشقت

 

 

از رو آتیش میپرم

 

 

 

 

دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک

 

 

 

سلام، خوبی؟ من تا چند روز دیگه دارم میرم. می دونم خیلی اذیتت کردم.

 

 

 

شاید کسی که بعد از من میاد از من بهتر باشه… بدی، خوبی از من دیدی

 

 

 

 

ببخش، قول بده فراموشم نکنی.

 

 


خداحافظ برای همیشه.

 

 


از طرف سال 1388

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

جزیره سرگرمی

 

 

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

 

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه!!!

 

 

 

 

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

 

 

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ،

 

جزیره سرگرمی

 

 

خود من  و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت

 

 

جزیره سرگرمی

 

باشی!!!

 

 

 

 

 

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم آخه آتیش کم داریم

 

 

 

 

آتیش پاره...

 

جزیره سرگرمی

 

 

بوووووم >>>>

 

جزیره سرگرمی

 


———— ——

 

 


… سال نو …

 

 


………… …..

 

جزیره سرگرمی

 


………… …..

 

جزیره سرگرمی

 


………… …..

 

 

 


نشده هنوز!

 

 

جزیره سرگرمی

 


هول نشو… عمو نوروز بود…

 

 

 

 


باد صدا دار داد !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین سایت تفریحی در زمینه های مختلف دانلود -عکس مدل و غیره... همچنین نویسندگان این وبلاگ از اعضای بهترین گروه پاپ یعنی آنجل میباشند ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 10,640